Nursima 9ay önce aldım naylonu dahi üzerinde sadece pusetini kullandım bir defa büyük arabasını kullandım yepyeni kusursuz benetto marka ilgilenen varsa yazsın
Nursima İçini de gönderdim beyaz kullanmadıgım belli olsun diye 450tl pazarlık patımda var durumunuza göre