karamellipuding bilmiyorum yorumlara baktığımda da memnun kalan birisi yok gibi 🤔 ben de size bir tavsiye ile geldim ☺️ hem doğumum hem de bebek sağlığı takibim güven hastanesinde oldu. Bebek doktorlarından iki kişi denedim memnun kalmadım 🤦🏻♀️ 8 aylık olduk ve ek gıda konusunda yeterince aydınlatmadıkları için pütürlü bir şey veremiyorum. Haftaya randevu aldım Memorial hastanesinden. Giden bir iki kişi tanıdığım da çok tavsiye etti ben de size yazmak istedim düşünürseniz diye 🥰 Memorial hastanesi Erdal İnce. Bir araştırın isterseniz ben kötü bir yoruma denk gelmedim en azından 😇 eğer liv hospital düşünüyorsanız da Özlem Karaoğlun’ u iyi diye duymuştum 🌹