Elifeysu Kızlar bebeğimin gözünde doğuştan beri doğum lekesi var doktor zamanla azalır demişti ama 2 gündür gözünün üstü pul pul oldu daha fazla kızardı. Doktorumuza da gideceğiz ama burdan da danışmak istedim. Nedir bu
en_sevdiklerim2 Merhaba canım profilime gir daha 2 gün önce fotograf eklemeyi resimli paylastım bakarsan çok kolay paylasabilirsin inşallah🌸