Dunden beri kizimla tuvalet egitimine başladık. Dun çişini tuttu tuttu sonra arkadaslari ile oynarken kaçırdı ohhh dedim heralde yapar bida yok gece oldu aglamalar felan çantasını filan karistirirken bez buldu (normalde hepsini kaldirmistim aklimdan cikmis) neyse bugunde aşırı tuvalete geldi biliyorum ama asla tuvalete lazimliga hatta altina bile yapmak istemiyor geldikce de anne cisim gitmiyor diye ağlıyor.. her yoldu deniyorum tek yeter ki kucagima gel ustume yap diyorum artik onu bile yapmıyor o agladikca daha dogrusu tuttukca panikte oluyorum hastalanir eder felan diye daha zamani mi gelmedi bilemedim( not dusmeliyim herseyi soyler bezli iken cisim geldi anne bak cisimi yapiyorum suan yada kak*m geldi vs diye sadece bezsiz duruma gecemedik) ve lutfen gercekten benim durumumda olan tavsiye versin cunku inanin normal veya diger gecislerde yaptiginizin hepsini yaptim…