Dün öğleden sonra oğlumun salyaları çok fena artı ağız içi şişti emmedi ağzını oynatamıyordu akşam üstü gibi ateşi çıkmaya başladı 37 yle 38 arası cok ağlamaya başladı beslenemiyordu acile götürdüm bademcikleri şiş dedi acil doktoru ine yaptılar şurup yazdı doktor inmeden sonra biraz düzeldi emdi biraz yarın çocuk doktoruna götürmek istiyorum kanlarına bakacam enfeksiyondan korkuyorum yada diştenmidir bilmiyorum günde bir yada iki kez ateşi çıkıyor