Bebeğimin vücudunda böyle şeyler oluyor bir doktor mustela stelatopia+ yazmıştı onu sürünce sönüyor azalıyor bazen tamamen geçiyor ama ne olduğunu bir türlü çözemedim bütün gün söyleniyor hep mızmız alerji olduğu için mi acaba ? Bilgisi olan var mı başına gelen vs lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim ona göre hemen doktora götüreyim