Kızlar bugün 4-5.günümüz ben oğlumu götürünce gidiyor altına kaçırma yok. İyi ki gidiyoruz kötü mü sizce 27 aylığız . Ama kendisi gelip bana bişey demiyor . Yani ne zaman başladı sizinkiler benim çişim var demeye ? Bide uykudan 2 saat önce sıvı bıraktırmak istedikçe cocuk susuyor su su diye ağlıyor 😃😃😃😃😃