Hanımlar merhaba. Antalya’da yaşıyorum ve 3 Aylık bir bebeğim var. Normalde Eylülde işe başlayacaktım ancak bu yıl bebeğime kendim bakmaya karar verdim. O yüzden buzlukta stokladığım sütleri bebeğini emziremeyen ve ihtiyaç duyan bir anneyle paylaşmak istiyorum. Sonrası için de sık sık paylaşmaya devam edeceğim. Çevrenizde böyle biri varsa iletirseniz çok sevinirim. :)