Birprensesannesiii3850
Birprensesannesiii3850 bızımkıde öyle enfeksıyon kaptı erkek bebek çiş yaptıkca göbeğe de gelmıs sonra doktora gittik iğne yaptı bıde kanamadıkca skıntı yok dedı antıbıyotık bı krem verdı onu sürdüm bıde tulbentı serıt halınde kesıp her altını actıgımda göbek kısmına sardım hem
mandal hareket etmesın hemde çiş gelmesin dıye bı kaç güne düşmüş ıyılesmıstı dıkkat edın yınede götürün ihmal etmeyin