marisback Kızlar güzel bir bronzlaştırıcı önerisi istiyorum aklıma ilk eda taşpınar geldi kullanıp memnun olan var mı?
Kuzularinanasi marisback garnier kullaniyrm yillardir.hatta suan bronzum iyice ama 2.tatilde mocha loca denicem
35lavanta marisback Eda taşpınar efsane bide görsel ekleyeceğim 2 sene önce kullanıyordum resmen 1 günde bronzlaştım daha doğrusu beyaz tenliyim ilk kızardım sonra efsane bronzluğa döndü bayaaa etkili
Polly_ana Kaynanasevmem kız bende hiç sevmem o teni ben beyaz, sarı seviyom ya. Bu arada kumral olmam dışında sorun yok hdhshdjka
marisback Kaynanasevmem valla bronzluk denilince ilk akla gelen fedon sonra eda taşpınar zaten hdkdjd fedon bronzlaştırıcı çıkarana kadar eda taşpınardan devammm o zaman bdkdjd
Kaynanasevmem Polly_ana Ben de beyaz tenliyim geçen sene Eda Taşpınar’ın ürününden almıştım bronzlaştırmıştı fgkfkf
marisback Polly_ana hdkjdndnd aşko ben sarı kumral arası bi rengim öyle dursam kızarabilirim muhtemelen hsjshsb
35lavanta marisback Evet evet ama tabi ozaman güneşlenme imkanım vardı 😂😂 bu sene eda taşpınarınkini aldım hiç güneşlenemedim tabi 2çocukla ama peşlerinde gezip suda oynamaktan bornzlaştım hemen
35lavanta marisback aşkım bütçene göre karar ver ikiside çok iyi gerçekten ama o görselini attığım ciddi anlamda baya iyi güneşlencem diyosan direk al
marisback BarlasMomm eşim güzel bir şey al dedi ben de dalga geçtim nivea diye hdkdjd haklıymışım güneş ürünler bi işe yaramıyoo
BarlasMomm marisback yok yok bende arastirmdn gezerken baktim bronzlastirici alayim dedim alisveriste. Bu hafta kullandim bi ise yaramadi