Tarhana Kızlar gece eşim iş çıktı gitmişti bende sıcak diye yanima almıştım uyurken nasıl düştü bilmiyorum ters yönden düşmüş hatta sesine uyandım azcik ağladı da korktuğundan galiba sonra hemen uyudu zaten gözleri kapalıydı hatta aglarken hayla uyuyordu çok az ağladı sonra uyumaya devam etti aklım beynim yer değiştirdi uyutmak istemedim ama uyuyordu zagen başında bekledim sabaha kadar nefes alışını kontrol ettim inleme var mı diye baktım vücudunda herhangi birşey yok kafasinda şişlik yok kanama yok şuanda öyle oynuyo ediyor biraz uykusu var gibi sadece korkuyorum birşey olmusmusdur kimseye de diyemedim düştü diye kusma kanama olmadi diye goturmedim de yardım edin içimi bı nebze rahatlatirmisiniz
Beste56 Tarhana kusma falan yoksa bişey olmaz diyorlar ancak bence kesin doktora götürün baksınlar içiniz rahat eder
Mercece12 Tarhana hareketlerinde azalma kusma gözlerinde kayma yoksa beyinsel hasar alamamış demektir benim bebeğim de düştü 3 4 gün sonra kafası şişti doktor kafasının içi kanamış dedi bence götürün
MirayMirac Tarhana benim bebeğimde yataktan düştü çok korktum ama sizinki gibi kızarıklık bile yok ters bi durum olmadığı için gitmedim bende. Evham yapmayalım bişey olsaydı mutlaka belli olurdu bence. Bide kulaktan sıvı gelmesi gibi bi durumda yok sonuçda o yüzden korkmayalım
Tarhana Mercece12 yüz üstü bulduğumda öyleydi o an hatırlamıyorum gözümün önüne gelmiyo şimdilik iyi ya hareketleri de iyi gözlerinde kayma da yok sadece dünden havuza girmişti ondan mı bilmiyorum biraz böyle uykusu var gibi ilk defa hatta dokuzda uyandı belkide ondan sebeptir geç kalktigi için bilmiyorum sizin nasıl düşmüştü
Doga80 Mercece12 merhaba benim oğlumda şu an kafa içi kanamadan dolayı şişlik var, ne kadar zamanda geçti sizin
Tarhana durukusunannesi_ uyku hali yok hatta bugün ilk defa dokuza kadwr Uyudu normalde 6 da kalkar çok uyudugundan belki bana öyle geliyor hareketlerinde azalma da yok
1aysekaplannnn Tarhana canım neyi kanıtlamaya calisiyosun iç kanama geçirmişte olabilir bunlar yok diye kimse burda sana birşey olmamıştır diyemez için rahat etmiyorsa mecbur doktora goturceksin için rahatsa da burda şunu yok bunu yok deme ne diyelim şimdi sana biz yani
Kuzeymomss Tarhana Oğlum neredeyse 100 cm yükseklikten düştü, üstelik kafa üstü. Doktora götürdük gerekli çekimleri yaptılar çok şükür bir sorun olmadı. Bir belirtisi de yoktu çokta ağlamadı ama her ihtimale karşı götürmüştük, sizde bir götürün isterseniz.
Kuzeymomss Tarhana Maalesef yapacak birşey yok. Üstelik bir defa girmekle de birşey olacağını düşünmüyorum. O an ki korkuyla da o aklıma bile gelmemişti şahsen
isimsizanne1 Mutlaka gidilmesi gerek 50 cm ve üstü her düşme tehlike arz ediyor çok normal görünen çocuklarda bile kanama olabiliyor sen tedbiri al götür kontrol ettir yoksa çok şükür yoktur ama varsa burda ki 3-5 kişinin yok demesiyle içini rahatlatırsan çok pişman olursun