Birprensesannesiii3850 Kızlar bugün 9. Günüm normalde dogumdan 2 3 gun sonra kanamam kesilmişti 7. Gununde tekrardan basladi ve baya adet olmusum gibi geliyor kan karin agrisida var normalmi acaba varmi bu durumu yaşayan
Mrtylmz Birprensesannesiii3850 normal canim benim kirkim cikana kadar bazen yogun bir sekilde bazense az az kanamam devam etmisti