230919 4 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yapıcam ama hiçbir şey bilmiyorum oto koltuğu yeterli olur mu yolculuk için deneyimi olan yardımcı olabilir mi bana ?
Tugbikkkkk Bebeği kucağınıza alıyorsunuz, uçağa binmeden otokoltuğunu bırakıyorsunuz inince alıyorsunuz. Onu oyalayacak birşeyler yanınıza alın sıkılmasın hatta uçak kalkarken ve iniş sırasında kulağında basınç olmasın diye emzirin yada emzik verin.
Aaayysseee 230919 hayır uçağın girişinde puset,oto koltuğu vs seyleri alıyorlar Küçük bir kemer veriliyor kendi kemerinizin içine yerleştirip bebeğe takıyorsunuz ve çıkarmak yasak…. iniş ve kalkışlarda emzirmenin yada biberon vermeniz gerek basınçtan kulakları tıkanmasın diye….
Tugbikkkkk 230919 öyle birşey yok en fazla uçağın yanına kadar götürüyorsunuz. Uçağın içine alınmıyor
230919 Aaayysseee çok teşekkür ederim ☺️ hem benim hem bebeğimin ilk uçak yolculuğu olacak ve bilgisizim başka öneriniz var mı
Aaayysseee 230919 Yok yani ben 10 gün önce falan yaptım yolculuk bebeğim 3 buçuk aylık,binene kadar oyalayıp emzirmeyi uçağa binip kalkışa geçerken emzirin kucağınızda uyuya kalır emerken sizin içinde kolaylık olur insaAllah…