yellowmom8 Doktora sormayı unuttum 9 aylık olucaz nerdeyse 8. Ayda kansızlığı çıkmadı bu durumda kullanmaya gerek varmı yoksa 1 yaşına kadar devammı edilmeli
Efeemoom yellowmom8 denir ilacını dişleri çıkınca bırakacakmışız biz. Doktorumuz dişlerde kararma yaptığını söylemişti