Ooozzzgggeee merhaba hayırlı olsun öncelikle. Majör depresyonla uzun yıllar mücadele etmiş, anksiyeteden ilaç ve terapi desteğiyle kurtulabilmiş biri olarak lohusa depresyonuna girmekten çok korkuyordum. Dediğiniz gibi şeyler yaşamaya başladığımda hemen eskiden izleyip bitirdiğim sevdiğim dizilerden açtım sezon sezon izledim, bir kaç dizi bitirdim. Hem kafam dağıldı hem de geceleri de yalnız hissetmedim. Siz de kendi çözümünüzü kendiniz bulabilirsiniz. Ağlayasım geldiğinde de içimde tutmadım duygumu yaşadım. Her ne kadar zorlansam da böyle böyle duygular yaşıyorum diye eşime anlattım içime atmaktan korktum. Böyle böyle nerdeyse 40’ım çıkacak. :) doğum nasıl bitti gittiyse bunun şiddeti de azalıyor içini ferah tut. He bi de Allah affetsin hamileyken bıraktığım sigaraya başladım.