Birbebekkkbircicek Sadece mayo giymek istemiyorum, mayonun altına şort giydim sizce saçma mı , biraz farklı soru oldu ama sizlere de danışmak istedim😂
Beraninannesii Birbebekkkbircicek Yoo neden saçma olsun . Çok rahatsız olursanız taytlarda var onlardanda alabilirsiniz yada tek haşema altı 😇
NmalkoC Birbebekkkbircicek ben oğlum olduğundan beri mayonun üzerine şort giyyorum çünkü sürekli peşinde koştuğum için rahatsız oluyorum oyuzden gayet normal nasıl rahat ederseniz öyle giyinin
yakup6752 Birbebekkkbircicek mayonun üstüne bende hep giyerim diger türlü kendimi daha çıplak hissediyorum 😂
Asyabuse Etekli mayolarda var yeni alcak olursanız onlara da bakabilirsiniz. Ben çok kez mayonun üstüne şort giymişimdir
Elfelf475 Birbebekkkbircicek ben giriyorum. Çıkınca cıkarıp havlu sarıyorum elbise giyiyorum hemen. Elbiseyle çocuk peşinde koşmak daha kolay aslında. Daha iki üç tane elbise aldım bunun için 🙃