Kızlar ben burda okuduğum kadarıyla sidefer kullanmaya karar verdim doktorada danıştım kullanabilirsin dedi, mesela osman gönülalda bu damlayı önermişti instagramda soru cevap yaparken belki takip edeniniz varsa görmüşsünüzdür, ama yine instagramda bi video gördüm bazı demir damlalarda sodyum benzoat varmış kansorejenmiş bende sidefere baktım içinde var birde ayçiçek yağı var biliyorsunuz ayçiçek yağı bebeklerde gaz ve karın ağrısı yapabiliyo huzursuz olabiliyorlar, kafam çok karıştı bestiron demir vitaminleri içinde en temiz içerikli olanmış yani ona mı geçsem diye düşünüyorum sizlerinde fikrini merak ediyorum