Oğlumda olmamıştı ama kızımda yaşadım baya aşağıya doğru sarkiyordu büyük azilarini çıkarırken aldık dış doktoruna götürdük 2 yaşında dur desemde durmayacak narkozla uyutup kesmem lazım bence hiçte gerek yok kendiliğinden kopar ya tükürür elinize verir ya da yiyecekle beraberinde koparsa neticede vücudundan bir parça yutmasinda sakınca yok dedi doktor.2 gün sonra ağzına bakayım dedim sarkan parçadan eser yoktu. Ne olduğu muallak.yuksek ihtimal yuttu