Buna tüyoda diyebiliriz.
Ben ilacı meyve suyu ile veriyorum mesala bence her anne yapıyordur da. Tabi doktora soruyorum. Çoğu şurup tarzı verebilirsin dedi.
Bir de yüz yıkamayı asla sevmez, bakım rutini yapmayı seviyor krem tarzı şeyler sürmeyi. Bende yüz yıkamadan sonra krem süreceğiz derim tabi tüm sürece bende dahil olurum. O şekilde yüzünü yıkatır, güneş kremini veya nemlendiricini sürmüş olurum.
Sizin taktikleriniz nelerdir ?