Hatiiceuucar
Oğlumda 4 gün yoğunbakımda kalmıştı 4 gün sonra anne bebek uyum odasına alındık 2 gün orada kaldık. İlk gün sürekli uyuyor diye hatta ne yaparsak yapalım uyandıramıyorduk diye kıyamayıp uyusun dedik . Sabah hemşire gelip kg tarttığında 140 gr verdiğini ve böyle giderse iyi olmayacağını o yüzden mutlaka 1.5- 2 saatte bir uyandırıp emzirmemiz gerektiğini söyledi. Eşimle o gece emziremesemde sütümü sağıp 1 buçuk saatte bir alarm kurup ayağının altını cimcikleyip uyandırıp sağdığım sütü içirdim sabah 100 gr almıştı çok sevindik 🥰 İlk aylarda göğsümü tutturmaya çok uğraştım yeri geldi sütümü sağıp biberonla içirdim ama pes etmedim birkaç gün göğüs ucu çıkarıcı silikon kullandım veya sütümü 5 dk sağıp göğsümün ucu çıkınca hemen emzirmeye çalıştım 5 dk da bir emiyordu uyuyakalıyordu göğsümden çekince ağlıyordu doymuyor mu aç mı diye düşünüp ağlıyordum ama bunlar çok normalmiş. İlk üç ay göğüste uyumak onları rahatlatıyormuş güvende hissediyorlarmış , ve emme refleksi çok güçlü olmadığı için yorulup uyuyorlarmış bunu öğrendiğimde işimi gücümü bırakıp sadece ona adaklandım . Artık 2 aylık olduk şuan 2-3 saatte bir kendi kendine uyanıp emmek istiyor 7 kg olduk🥰🥰