Sağ göğsüme mastit tanısı kondu, apse yokmuş ama iltihap varmış sürekli ateşim var ve göğsümde kızarıklık var. Doktor antibiyotik ve parol verdi dün gece başladım 2. Doz antibiyotiğimi aldım ve sürekli olarak sağım yapıyorum iltihapla göğüsüme. fakat ne ateşim düşüyor ne de kızarıklık geçiyor🙁 aranızda bunu yaşayan var mı kızarıklığın 2.dozda geçmemesi normal mi? Antibiyotik tedavisi başarıyla sonuçlanan var mı? Bir de doktor bebeğimi iltihaplı memeden de emzirebileceğimi iltihablı sütün geçtiğini artık temiz süt geleceğini söyledi ama kızarıklık geçmediği için ve ateşim de olduğu için bebeğime iltihaplı memeyi vermek istemiyorum🙁 lütfen yardım edin