Kızlar bebeği biraz tombiş olanlar var mı ? Biz mama ile besleniyoruz ve 8. Aydayız Allah’a şükür oturuyor yavaş yavaş emekliyor ama gören 1 yaşında mı bu çocuk falan diyor zaten ayının kıyafetini giymiyor hiç şimdi biraz linçleyen olacaktır çocuk kilolu olsun diyen olacaktır elbet ama fazla kiloda geç yürüme gibi durumlar oluyormuş ? Kilolu olup da kaçıncı ayda yürüdü bebekleriniz kızlar