idalinsesi ben kullanmadım doktorumda tamamen fizyolojik bir durum korse kullanmayıp göbeği giden, kullanmasına rağmen hiçbir etki göremeyende var ben önermiyorum dikişlere baska yaptığı için dedi. Yinede kullanayım dedim 40 ım cıktıktan sonra sadece 1 gün dayanabildim lanet bişey😂 1 yıl oldu doğum yapalı göbeğim evet var ama veremediğim kilolardan kaynaklı yoksa sarkma vs yok kullansamda bi etkisi olacağını düşğnmüyorum cunku önce kilo vermem lazım tek başına yeterli değil bence