iremthemama95 bunu karşıdaki düşünmesi lazım aslında kocaman insan, uçuk deyip geçmemek gerekiyor. Allah’ın izniyle bir şey olmaz.
Bizde kayınvalidemin komşusuna gittik oraya başka gelen misafirin çocuğu 14 yaşlarında falan kızımı görünce yanımıza gelip karşıdan sevmeye başladı ama kızın dudağında ki uçuğu görünce içim içimi yedi inşallah şap kadar öpmez diye, kucağınada vermedim. Karşıdan sevebilirsin dedim.
Zaten normal bi zamanda bile çok çok yakınım olmadığı sürece ben karşıdaki çocuğu severim mesela ama gidipte öpemem