2 sene önce yaptırdım dişim de kanalar vs vardı toplam 10 bin tuttu . Benim kanal dolgu olduğu için biraz zorlu ve uzun bi süreçti ben dişlerden çok çektim ama benle ilgili o . Diş teli taktırdıktan sonra alışma süreci oluyor bi süre ısıramıyorsun varlığını hep ağzında hissediyorsun ama sonra alıyorsun iyi ki yaptırmışım diyorum şuan dişlerim sıralı çok memnunum