ceriio Serpil51 ben tek paket mayayla da iki tepsi çıkartıyorum poğaça büyüklüğüne falan da bağlı tabi. Normal bardak ölçüsü 200ml mesela ben 300ml bardak ile yapıyorum tek paket maya yetiyor kuru maya kabarması vs gayet güzel oluyor
Sebusebu Serpil51 tek maya kullan. Zaten tek tepsiye de bi tam maya fazla geliyor mideyi mahvediyor 🙄
Deletedmom_70 Serpil51 tek malzemeli yapacaksan 1 paket kullan, instant kuru maya kullanacaksan ılık su+süt ile bi 10 dk kadar mayalat güzel kabarıyor daha sonra kuru malzemenin içine koy. Poğaçanın büyüklük/ küçüklük durumunada bağlı tam 2 tepsi çıkması için.