Şuan 25 aylık ve bende artık alıştırmak istiyorum önerileriniz nelerdir ne yapmam gerekiyor tam olarak nasıl başlamam gerekiyor lazımlık aldım tam olarak ne yapacağımı bilmiyorum bezini açıyorum otur çiş yap diyorum bilmiyor tabi normal olarak onu oyuncak olarak görüyo bebeğini falan oturtuyo acaba erken mi davranıyorum sizce daha varmıdır zamanı