Bebegim dogdugü günden 10 gün sonra cok gazlo bir bebek oldu ve aska gaz yapan seyler yemedim yesem bile felsket kötü oluyordu ve kesmiştim p gündür hiç bir gazlı seyi yemiyorum suan tam 5 bucık aylık hala yemiyorum ama eskisi gibi degl cok hareketlendiği icin kendisi cıkarıyor gazını cogu zaman öle siddetli ağlamaları yok sukurler olsun benım asıl sorum kızlar size GAZ YAPAN YİYECEKLERİ NE ZMAAN YİYEBİLİRİM SİZ NE ZAMAN YEDİNİİZ LÜTFEN. BİLGİ