Durum_m Anneler selam 👋🏻 ebebeğe bakınırken dikkatimi çekti kullanan var mı? Bütün yorumlar olumlu ben de almayı düşünüyorum yorumlardan sonra. Bir göğsü emzirirken diğer göğüsten akan sütü topluyormuş vs
Mevara Durum_m ben avent kalkan almistim ilk zamanlar çok iyi oldu hem göğüs ucu yarası yapmadı hem akan sütü topladı
[silindi] Durum_m ben aldım ama bebeğim emzirirken rahat durmuyo o yuzden düşüyo bi de sadece mevcut sutu topluyo sütünüz coksa ise yarar sahsen benimkisi bi kenarda duruyo hic kullanamadim
Cemsal [silindi] mochiden memnun kaldiniz mi bende almayi dusunuyorum fiyati pahali geldigi icin kararsizim
DerdimindevasI Durum_m Parklarda özellikle dubalar üzerinden eğitim veriyorlar ama normal hayatta duba yok.Cok fazla kural olunca insan daha çok geriliyor
[silindi] Cemsal sütünüz coksa ise yarar mevcut sutu topluyo bi de bebegim emerken kipirdaniyodu dusuyodu yani hic memnun kalmadim