merkurkedisiii Arkadaşlar sorum şu inanılmaz derecede kıl dökmeye başladı artık baş edemiyorum 2 yaşında kızım var ağzından bile çıkardığım oldu korkuyorum hasta olucak diye artık baş edemiyorum normal mi hepsi mi döküyor yoksa ne yapmam lazım bana yardım edin 🙏🏼
Eymonunannesi merkurkedisiii şuan benim kedim de aşırı derece kıl döküyor hatta elimi dokunmamla topak topak gelmesi bir oluyor. Ben tıraş ettirmeyi düşünüyorum ama içim el vermiyor. Oğlum daha 2 aylık o da benim evladım iki arada bir derede kalıyorum 🥺🫠
Burcubuse26 merkurkedisiii annemlerdeyiz burdada scottish var oda aşırı derecede kıl döküyor bi malt varmış onu alcaktı ablam adını öğreneyim yazayım
jap merkurkedisiii traş ettirince dökülmğyo bu kadar. Ama gene de düzenli taramanız lazım. Uzadıkça gene dökülüyo. Vitaminler oluyo tüyleri için ama kesin çözüm değil o da
Eymonunannesi Bir de emin olun sizin kedinizin cinsi gereği benim kedim kadar fazla dönmüyordur tüylerini 🥲
Mircet merkurkedisiii benim kendimde kışa girerken çok kıl döküyordu traş ettirdik bide bizimki longhairdi
Damlanurrr merkurkedisiii yaz aylarinda sıklasiyor tüy dokmeleri tras ettirirseniz sorun yaşamazsınız hem o rahatlar hemde siz hem uzadiginda bile o kadar sokmuyorlar
AvrupaYakasi merkurkedisiii mevsimsel olarak yazın daha çok tüy döküyorlar. Bizim kedimiz de aynı şekilde
sevkan0903 merkurkedisiii bizim de scottish bi yavrumuz var aşırı tüy döküyordu 1,5 ay önce tras ettirdik biraz rahattik şuan yine başladı opak opak döküyor ben de anlamadım o maltlarin hepsini kullandık hiçbiri çözüm olmadı maalesef mamayı da kaliteyi kullanıyoruz 🤷🏻♀️
merkurkedisiii sevkan0903 bende herşeyine dikkat ediyorum ama fayda yok sanırım traş ettirmekten başka o da gerçi kesin bir çözüm olmuyormuş ama bakalım 😣 Kendim okadar çok takmazdım da kızım için biraz telaşlanıyorum açıkçası
sevkan0903 merkurkedisiii dediğim gibi 1,5 ay önce tras ettirdik anca o kadar idare etti uzadıkça yine başladı dökülmeye . Biz de bebisten sonra daha çok çözüm aramaya başladık ama bı çaresi yok sanırım böyle kabullenip dikkat edicez🙈
Ozgee59 merkurkedisiii tüylerini kestirin o da çok rahatlar emin olun. Benim iran kedim var kestirmeyince çok mutsuz oluyor sürekli uyuyor senede 2 kere kestiriyoruz mecbur. Hipoalerjenik mama da kullanın maltlar pek işe yaramıyor malesef
Burcubuse26 Ozgee59 ya tüylerini nasıl kestiriyorsunuz anestezi falan mı veriyorlar bizim kediyi kısırlaştırma bile yapmadılar anesteziyi kaldırmaz dediler test falan yaptılar oda sürekli uyur gündüz asla kalkmaz gece ayakta ama sabaha kadar scottish cinsi
Ozgee59 Burcubuse26 anestezisiz kestiriyorum işini iyi bilen veterinerler bu şekilde de kesebiliyorlar. Bence de anestezi verdirmeyin zaten. Benim kedimin tüyleri inanılmaz uzun kestirmeden olmuyor malesef. Nezaman kestirsek koşup oynamaya başlar tüyleri uzunken de hep uyur kıpırdamaz
Burcubuse26 Ozgee59 çok güzel tespit etmişsiniz ama😍 acayip kıl var yani dokunmaya gelmiyor yapacak bir şey yok sanırım🤣
Ozgee59 Burcubuse26 7 yaşında kendisi artık bakışından miyavlamasından anlıyorum derdini 7 yıldır benimle olduğu için 😬