Sarecee 11 yillik evliyim. Evlendigimiz de ilk 4 5 sene sürekli izledigini fark ettim hemde daha yeni iliskiye girdigimiz halde. Beni banyoya yollardi sonra ciktigimi duymazdi odaya girdigimde kaynar sular basimdan asaya dökülürdü. Elinden almaya calisiyordum telefonu vermezdi. Kavga ederdik, en sonunda dedim bu sekilde devam edersen geldigin gibi ananin yanina geri dönersin dedim. Ben dogma büyüma avusturya da yasiyorum. Esimi de aldim götürdüm. 1 bucuk sene de sakarya da memlekette yasadik sonra gittik. Baktim devam ediyo. Resti cektim anneme gittim ikinci oglana da hamileydim. Suanda hayla izliyo mu bilemiyorum. Ama tahmin ediyorum, biz tatile geldik ve annemin evinde kalmak istemiyo. Annesine köye gidiyo. Söylemesi ayip bizde bayadan beri de olmuyo o is. Kizim yerini yadirgadi uyumuyo annem de uyumuyo. Uzun lafin kisasi her erkek bakar ve yapar. Tabi hos birseymi degil en sinir oldugum sey…. Ben esime şu sekilde biraktirdim. Eger biraktiysa izlemiyorsa, aynisini bendr yapsam hosuna gidermi dedim. Ben dururken neden bakicakmisin dedi. Bende aynisi o zaman ben dururken neden izliyorsun dedigimde cevap veremedi. Sonra konus kapandi….