Damladenizadar Merhaba arkadaşlar bebeğim 16 aylık elinde kabarcık çıktı siğil mi acaba doktora mı götürsem fikri olan var mı
Rozaannis Edanur01  bu şekilde mi görünüyor acaba
cansuakbltylmz Edanur01 merhaba bizdedir kabarcık kabarcik ellerinde cikti 2 haftadır var ama arada bir kasıyor çok kasinti yok. Size ne dediler bu arada kızarıklık hiç yok sadece kabarcıkminik minik