Arkadaşlar merhaba kafama takıldı sizlere de sormak istedim ben 34 gün önce Kürtaj oldum 25 gün lekelenmem oldu 26. Gün adet oldum adetim 6 gün sürdü yaklaşık 5 gündür hiç leke gelmiyordu benim 1 hafta önce ayağıma ütü düştü kuş parmağım çatladı şükür daha iyiyim doktor sargiya aldı ama sargınin biraz daha durması lazımmis dün de adetim bittiği için gusül aldım yani böyle durumlarda mesh ediliyor diye biliyorum yani sargı varken gusül aldım zaten strecledim su geçirmesin diye ama yine biraz su almıştı sargım nemliydi o bölge daha sonra afedersiniz ama ilişki oldu yani kürtajdan 33 gün sonra ilk ilişki oldu benim kafama çok takıldı acaba sargı varken gusül aldım acaba kabul oldu mu ya kabul olmadıysa diyorum ilişkiye girdik ya günaha girdiysek diyorum ya netten baktım ama kafam çok karıştı bilen bir arkadaş yardımcı olabilir mi 🪻