yildizmom-2023 merhabalar bebeğim doğduğunda silikon uç kullanmak zorunda kaldım. 1 buçuk aylık olduk ve biraktiramiyorum.suana kadar bı problem yaşamadım ama 1 haftadır her seferinde olmuyor ama bazı emzirmelerimde süt gelmiyo böle yaşayan var mi
Hbtn yildizmom-2023 silikon ucu doğumdan sonra 20 gün kullandım. Şuan 1 aylığız ebe hanım daha bırakamazsın bebeğim küçük dedi bir iki ağladı tutamadı istikrarla verdim. Tutamadığı zamanlar önce silikonu taktım iki emdi göğüs ıcunu çıkarttı hemen silikonu çıkarttım öyle öyle 1 günde çok şükür bıraktı. Silikonla çoj iyi ememediğini düşünüyordum silikon çıkınca yutma sesini daha iyi duymaya başladım umarım sizde yakın zamanda bırakırsınız daha aktif emdiğini göreceksiniz
Biryenianneee yildizmom-2023 bende silikon uç kullanıyordum 2 aylık olduktan sonra ara ara normal vermeyi denedim 2-3 dk emdikten sonra sanırım fark ediyordu ki memeyi çıkarıp ağlıyor almıyordu sonra ucu takıp devam ediyordum. Şimdi 2,5 aylığız ve kendiliğinden bıraktı artık normal emziriyorum
yildizmom-2023 Hbtn bende deniyorum ama çok ağlıyor göğsümu tutmuyor 1 haftadır böle. gerçekten neye alisirsa öle devam ediyor unutturmak çok zor
yildizmom-2023 Biryenianneee inşallah benmkide kendiliğinden bırakır disari çıkınca da zor onunla emzirmek.