Kızlar wc eğitiminin 9. Günündeyiz. İlk 5 gün tuvalete , lazımlığa yaptı kaka ve çiş. (Arada kaçırmalar oldu) şimdi gel tuvalete gidelim çiş yap diyorum. Hayır diyor. 1 dk sonra altına kaçırıyor. 2-3 gündür böyle. Ben ne yapacagım ? Bu arada kızım inatçı yapıdadır. 29 aylık.