[silindi] Kıxlar kaşık maması kullanıyor musunuz ben hero baby nin almıştım doktor demişti kaşık maması ile destekle diye neler yapıyorsunuz kaşık maması ile
beyazbeyza [silindi] hipp 5 tahıllı kaşık maması tavsiye ederim içeriği tertemiz ben 6. Aydan beri kullanıyorum içine muz , elma , şeftali , armut püreleri ekleyerek karıştırıp veriyorum kızım çok seviyor. Ayrıca yumurta haşlayıp onunla beraber de yediriuorum
Nilunas [silindi] herı baby çok şekerli ilk başlamak için aptamil ve hipp alabilrisniz içine meyve peynir felan koyabilirsiniz pirinç unu yoğurt yulaf tan da çok güzel kaşık mamalar yapardım ben
[silindi] beyazbeyza hero baby almış bulundum zaten biraz kullandık ama içine karıştıracağımı şaşırıyorum
Hndealnathn Hipp Aptamil falan kullandım ben içine evde ne meyve varsa ondan koyuyordum bazende kuru meyveleri ekliyordum 1 tatlı kasigida blendardan gecirip toz haline getirdigim fındık badem ceviz sonrasında da kaju ekledim içine bu karışımdan koyuyordum yediriyordum.