kızım bi kaç gündür huzursuzdu özel aşılarını olduk onunda etkisi vardı tabi
Aş önce uyandı eli ağzında sürekli bide ağzında sanki bi şey varmış gibi çiğneyip duruyodu diş dedim ama daha gelmez diye düşündüm 5 ay 10 günlüğüz şimdi küçük parmağımla baktım dezenfekte edip sivri sivri sizce de diş mi yardımcı olur musunuz