Kızlar 4.5 aylık bebeğim var. Az önce kalktım bebeğimi emzirirken sol göğsüm öyle acıdı ki anlatamam ben ucu yara oldu falan sandım. Gümüş kapak kullanıyorum bugüne kadar hiç ağrı sızı olmamıştı. Ama şimdi uzandım ucu değil direkt sol göğsüm ağrıyor. Hala ağrıyor neden olabilir.