Günaydın kızm 9.5 aylık bu gece hep ağlayarak uyandı, nprmalde ağlayarak uyanması yoktur. Aşırı uykusuzum ve yorgunum, bunu yaşayan bar mı? Genelde bunaylarda bebekler rahatlıyor ağlayarak uyanmalar azalıyor ama bu gece gözleri kapalı ağlayarak uyanır gibi olup durdu hep çığlık atar gibi, dişten mi acaba? Sadece alt iki çıktı, üst iki henüz yok