sabirsizbebek15 bizde bugün olduk. Birden şiddetli şekilde ağlıyor bizde ne yapacağımızı şaşırdık. Bende calpol verdim ateşi yok. Babasına gidince çığlık çığlık bende yine sakinleşiyor. Ama aşı etkisini geç mi gösteriyor ki 🤔 sabah 11 de olmuştuk akşam 6 da ateş çıktı huysuz oldu. 6 ya kadar gayet sakindi. Ben en son yatarak emzirdim uyudu şükür. Sizde deneyin isterseniz.