Bol su ,monurol şase , çok kusmaniz var ise de prilam alabilirsiniz ,dediğiniz tabloyu gebe iken çoğumuz yasamisizdir ,zaten çok zorda kalmadıkça çok fazla ilaç kullanma tarafta değiliz , içinize sinmeyen bir durum varsa da bence kadın doğuma polikliniğe gidin , en azından garanti olur