Busrasil aynen öyle, memede uyuyan bebek en fenasiymis ,zamanında ne güzel emiyor uyuyor diyordum ama büyüdükçe hem çoğu denememde uykuya gecemiyor bu nedenle gündüz uykuları hep sarkıyor ,guc bela geçerse de saat 12-1 i buluyor ve saat başı kalkıyor, biz dinlemiyorsak o nasıl dinleniyor hiç bilmiyorum , geçen ay bu artik canımıza tak etmişti , ben sürekli evde depresif ve sınırlı dolasiyordum uyku eğitimine basvurduk güç bela deneyelim dedik , aslında kendi desteksiz uyuyunca bu kadar sık kalkmıyor , gerçekten luksmus,ama benim kızım sağolsun 3.gun kendini yirtarcasina ağlayıp hiç sakinlesmeyince eğitmen de başka çare yok biraz aglicak deyince bitirdim eğitimi , tek caremizi de böylece ugurladiktan sonra eski yorucu geceler geri geldi