Normal doğum yapalı 24 gün oldu. Hamileliğim boyunca bir tane bile çatlağım yoktu. Doğumdan sonra fark ettim ki, genital bölgemde resmen çatlak oluşumu var. Ne ara cıktı görmedım bile. Önemli değildi zaten dışarıdan görülcek biyerde değil, bikini bölgesi içerisinde diye ama bugun fark ettim karnımın ortasında hafif bir catlak daha oluşuyor sanırım. Şimdi hemen hamilelikte sürdüğüm kremi yağı sürdüm ama bi kucuk moralım bozuldu. Dogumdan sonra catlak oluşumu devem edıyor mu ya? Ne yapmalıyım sımdı ben bu kırmızı catlaklarla. Direk lazer mi yaptırmalıyım acaba. Doğum yaptıktan simdiye kadar toplam 12 kilo verdim. Ne yapacağım ya