Busex bu anlattığınız durumda sütünüz kesilmemiş bence emzirmeye geri dönmelisiniz , hiç anne sütüyle mamanın yeri bir olur mu . Damlası bile olsa bebek için çok değerli sonuçta. Bebekler güçlü emdiklerini için bizim elimizle çkaramadığımız sütü çıkarıyolar onlar işini biliyor. Devam ederek sütünüz de artar zaten sürekli emzirin.