Kızlar bebeğim 3 gün sonra 7. Ayına girecek bir haftadır ara ara nefes alırken göbekten aldığı nefesi sanki göğüs kafesine çekip sonra o nefesi de derin çekip sanki nefes alamıyormuş gibi değişik bi ses çıkarıyor ama her zaman yapmıyo bu hareketi özellikle uykuya geçeceği zamanlar yapıyo ya da emerken başina böyle birşey gelen var mı daha önce