Ofiser randevu almak için mhrsye girdim bende bulamamıştım ama gittiğimde sordum gösterdiler aile planlama bölümünden sıra aldım kimse yoktu zaten kadın olduğu için onu tercih ettim. Normalde kadın doğumda takıyo bana doktorum takalım dedi ama çekinmiştim. Eğer bulamazsanız kadın doğumdan randevu alırsınız daha garanti 😊