pamugum21 En iyi fiyat buydu gerçekten çoğu yer daha kötü malesef. Ama benim evime çok yakın yol, yemek derdi yok. Ders saatlerim de rahat. Cumartesi ayda bir kere gideceğim. Tüm bunları düşününce yine de şükür iyi geldi bana. Bende seneye kızımı yanıma almayı düşünüyorum l. Eğer devam edersem bakalım. Hayırlısı olsun sizin içinde 🌸