Kardelen53 Bebeğimden bugün kan alındı ve kan stokları düşük çıktı ocean kullanıyordum günde iki sefer 9 damlaya çıkarttı doktor kanını nasıl arttırabilirim bu durumu yaşayan anneler varsa yardımcı olur musunuz lütfen ben baya panik oldum
annelik_delilik Kardelen53 kanı kolundanmı alıyorlar kontrolde ?Birde kan ilacını kAç damla kullanıyprdunuz ? Mama mı veriyorsunuz emiyormu 🙄
Elmsnghn Kardelen53 sabahlari ac karnina dut pekmezi verin kuruyemiş vs yedirin bende başladım doktora sorup
DAO Kardelen53 14 aylık olduk hala hemoglobin ve demir seviyesi düşük. Fermix kullandık bestiron kullandık şimdi ferruma başladık bakalım ne olacak
Elmsnghn Kardelen53 og natural aldim ben. Soguk sıkım olmasi gerekiyormus. Ben istahsiz diye kullanıyorum hic bisi yediremiyorum en azindan onu sabahları ilaç niyetine icirim de enerji olsun dedim
Kardelen53 DAO nasıl düzelecek bilmem bi aç karnına dut pekmezi kullanıcam ben sizde kullanın belki iyi gelir
Gunesss94 Bende yarın baktırmaya gidecegim Ocean microfer kullanıyorum bnde İnşlah iyi çıkar Pekmez bence iyi fikir Bnde kullanmayı düşünüyorum