Tazeanne555 Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri sol göz kapağı şiş tam açamıyor doktor 3 aya kadar düzelir dedi ama bir düzelme olmadı hala bir gözünü tam açamıyor sizin de böyle bişey başınıza geldi mi ?
edsn1 Tazeanne555 benim dayımda olmuş ve öyle kaldı ,lütfen ihmal etmeyin birkaç doktora gösterin göz kaslarıyla ilgili bir durum olabilir