Degrmenesra benim kızım da öyleydi. Artık sakız gibi olurdu lokmalar ağzında. Su , ayran, meyve suyu, ayran vs türlü içeceklerle yutturmaya çalışırdık. Ama çok şükür doktor tavsiyesiyle aldığımız bu takviye sayesinde normal yiyen bir çocuk oldu . Umarım sizin kızınızda da işe yarar 🙏🏻